fredag 27 maj 2011

Irriterad på blogg

Alltså.. inte nog med att jag åkte på maginfluensa... utan nu bråkar bloggen också. Jag kan tydligen skriva inlägg men att kommentera i min egna blogg eller hos er andra går inte, då kommer jag till min inloggningssida och när jag väl skriver in rätt inloggning så kommer jag tillbaka till kommentarinlägget som Anonym. Jag har loggat ut och loggat in igen och det rättar sig inte.
Jag har även tömt hela cachen men ingen skillnad. Vad är detta för problem nu då???? någon annan som har haft samma problem? väldigt frustrerande iafl :(

5 kommentarer:

  1. Absolut. Du är långt ifrån ensam om problemet. Nu vet jag inte vilken webbläsare du använder men Internet Explorer och Blogger verkar inte stå på god fot med varandra just nu. Jag har både IE och Chrome och den senare funkar för mig i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Explorer kör jag och jag har inte haft någon som helst problem innan :/

    SvaraRadera
  3. Jag har också haft lite problem och det kom efter att bloggen låg nere. När du loggar in, så är där en liten ruta under..fortsätt att var inloggad..ta bort bocken i den rutan. Då försvann mina problem! :)

    SvaraRadera
  4. Tusen tack Tina... jag tog bort bocken och det löste alla mina problem :)

    SvaraRadera
  5. Gå över till wordpress!!!

    :D

    // Anna

    SvaraRadera