fredag 11 februari 2011

Nöjesgalaxen.se


Nöjesgalaxen i Karlskrona är en sida på nätet där det står lite om karlskrona, bloggar, reportage, lite Vimmel, recensioner och dylikt.
Jag blev kontaktad av arrangörerna från sidan om jag kunde skicka in ett foto som representerar min blogg. Tydligen hade dom upp min blogg på sin sida men ville ha en bild åxå. Jag valde denna på dom grunderna att jag känner den representerar mig. Bilden är fin, det är choklad, smörkräm, blomma av sockerpasta osv... jag tyckte helt enkelt att den var finast och kändes bäst.  Och det BLEV fint... klicka på länken ovan "Nöjesgalaxen i Karlskrona" så kan ni kika in där :)

3 kommentarer:

  1. Vad fin bilden blev på deras hemsida.
    Bakelsen ser supergod ut!

    SvaraRadera
  2. Kul att läsa ditt inlägg!
    Blev så glad att du inspirerade mig.

    http://www.red.fever.xn--njesgalaxen-rfb.se/

    MVH

    SvaraRadera