måndag 13 december 2010

Matmolnet-med NiklasEkstedt



I förra veckan kom det ett mail.. Det var ifrån Niklas Ekstedt med den nya matportalen (om man kan kalla den så) Detta skrev han i mailet:



KÄRA MATÄLSKARE!


Under de senaste åren har jag sett stora recept och mat-nätverk växa fram och hela
tiden känt att många kanske inte förmedlar just den glädje som jag önskar sprida kring
mat och matlagning. Därför har jag utvecklat ett sätt för mat-intresserade att enkelt hitta
recept till alla måltider. Matmolnet vill väcka lusten att laga god och nyttig mat hos
svenska folket, och sprida den känslan genom att låta alla få tillgång till informationen
som behövs. En sajt om mat som berör allas smak!
Matmolnet handlar om att inspirera och bli inspirerad! Därför hoppas jag hjälpa
hemmakockar runt om i landet hitta nöjet i att laga nya spännande rätter till både vardag
och fest.
Med hjälp av feedback från Beta-användare har vi lyckats utveckla och förbättra Matmolnet
till en produkt som går hem hos alla. Vi är fortfarande intresserade av tankar kring
Matmolnet och hoppas användare fortsätter hjälpa oss och ge oss idéer i framtiden.
Om du har frågor eller önskemål, så maila oss gärna på ideer@matmolnet.se

Så gör som jag.. kika in dit och regga er, kan bli en mycket spännande resa för det finns väldigt mycket smaskigt där inne :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar