lördag 30 oktober 2010

Nya inköp ifrån strössel och annat.. bland annat halloween prylar :)

 Nya inköp igen... hm.. jäkla webshop det där.. jag får aldrig nog.. strössel&annat har juh såna fina saker :) denna gången fick jag iafl skylla på halloween *S* Nästa gång ska jag skylla på julen *hehe* tur man har en snäll sambo :P.. fast iofs.. bakar jag är jag glad och trevlig... bakar jag inte.. blir jag sur, tjurig och på dåligt humör.. kan kanske vara den anledningen som han är snäll ändå med mina småa inköp ibland :)
I vilket fall som helst så blev det lite halloween muffins och lite utstickare, ja och naturligtvis lite halloween strössel :)
 sen lite "puder" och lite blomutstickare följde också med :) och två extra vita marsipan :)


Sen något som jag tänkt på så himla länge. Glasstopping :).. Här i huset bara ÄLSKAR vi Noisett
och själv är jag galen i allt som smakar körsbär. Denna var riktigt riktigt god för en körsbärsgalning som jag :)
På glass kanske den inte kommer att hamna men något bakverk lär den nog få ta en djup dykning i :)
Som ni ser finns det en hel del trevligt inne på strössel&annat :)
Här sitter lillprinsen och gör lyktor till kvällen. Massa små barnmatsburkar blir just nu till lyktor :) Sen ner med värme ljus och hänga upp överallt i trädet :) Vi får väl se hur fint det blir :)


Trevlig Halloween på er där ute!

3 kommentarer:

  1. Oh! En massa kul och spännande saker...

    SvaraRadera
  2. Vilka bra grejer! Strössel och annat är verkligen toppen :-)

    SvaraRadera
  3. Ja nu är det bara att införskaffa till julen åxå ;)

    SvaraRadera