söndag 23 maj 2010

Efterlysning!!!

Nu efterlyser jag ett jobb. Jag vill ha ett riktig jobb... är så förbenat trött på att vara arbetslös, letar ansöker och ringer men det lossnar inte. Små ströjobb här och där så att jag tappar dagar finns och jag hoppar in på allt. Men vad gör jag nu snart när dagarna är slut :(

Så nu skickar jag ut en efterlysning... Någon som kan ge mig ett roligt och bra jobb i Karlskrona med omnejd????? :)

Förövrigt så hade vi en rysligt trevlig resa upp till Gimo igår. Åkte vid halv fyra på morgonen och var hemma vid tolv inatt.. 1200km avverkade vi. 42,5h var jag vaken. Kan banne mig inte sova i bil *mutter*

Så något bak har det INTE blivit av i helgen :P...
Nåja... lite lögn var juh det där. Jag rörde faktiskt ihop till en ananas paj idag för vi skulle få gäster. Bild och recept kommer upp i morgon när jag är lite piggare ;)

En annan sak är att bröllopsfigurerna är klara. Kommer dock upp efter att bröllopet har varit på lördag.. :)
Riktigt pilligt jobb och jag har gjort om den några ggr men rysligt härlig träning och jag är otroligt glad över att ha fått göra det.
Konstigt att man aldrig kan börja med något enkelt när man gör något nytt. Nej man tar det svåraste :) Men så älskar jag utmaningar åxå :P
Blivande makan och maken verkade glada och nöjda och då e jag glad! :)

Önskar er all lycka och håller tummarna för att vädret är kanon på lördag! ;)

Snart är det dax för sängen. Ledig i morgon sen kör jobbar veckan igång så räkna inte med något bak :P

gonatt!

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas verkligen att det löser sig för dig snart Stina!

    SvaraRadera
  2. Hanna... Jaadå.. visst gör det så... även om man blir lite frustrerad ibland ;) jobb har man väl alltid men ett vettigt betalt jobb behöver man juh :)

    Kram

    SvaraRadera