tisdag 28 maj 2013

Massa gott...


 Förra helgen hade jag Alpnaerings kryddparty för en del av mina vänner. Naturligtvis ska det vara mycket gott på mitt bord till kaffet ;)
Först ut är en moussetårta med massa choklad i och naturligtvis vanliga jordgubbar på men även med choklad på :)






 Lite frallor i magen sen var det bara att gå loss på det söta ;)


 Smakerna mandel, vispgrädde och hjortonsylt är en hit ;)



I små höga snapsglas gjorde jag Strössel & Annat persika och passions mousse och sen alpnearings chokladmousse på. Dekorerade med granatäppel.


Fick mousser över när jag gjorde tårta sist och slängde ihop till en rest tårta med en vanlig botten, en chokladbotten (som blev stenhård tyvärr) och sen kokosmousse, limemousse och hallonmousse. På med färska hallon och ringla över vitchoklad..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar