måndag 1 oktober 2012

Sockerrus Mousse Cake with Lemon, Strawberry & Bubblegum


Jaha hörrni mina vänner... här ligger jag på latsidan när det gäller bakning. Har dock hunnit vara en helg i Göteborg på Skandinaviens tårtshow och tävling. Har massor med bilder på otroligt vackra tårtor som jag förmodligen nog ska få upp någon dag. Själv har jag lagt ner baket lite. Hinner inte riktigt med känner jag, och när jag väl bakar något är det  något vanligt som jag ändå har en massa bilder och inlägg på. Så ni få läsare som är kvar får allt ha tålamod mellan alla de få inlägg som kommer :)


Men nu är det så här.... Nu vill jag att alla ni som läser inlägget ska ta er tiden att klicka några extra ggr för att ge Lisa en vinst chans till en resa till New York ;) Lisa är tjejen som driver bloggen Sockerrus.

Om ni klickar HÄR så kommer ni raka vägen in där ni kan trycka på GILLA knappen och ge henne en chans till att komma vidare till toppen av tävlingen så att en jury kan få smaka hennes tårta och ge henne en vinst plats :) För er som väldigt ogärna vill fylla i det som kommer upp dvs era uppgifter så går det faktiskt att trycka ner på krysset men ni har ändå gett henne en GILLA tryck ;)

Om ni vill gå in och kika mer på fler bilder av tårtan och dessutom läsa om vad hon har i den så tycker jag ni ska klicka HÄR så kommer ni raka vägen in till hennes blogg där ni kan läsa mer om denna smarriga tårta... och hörrni.... ni kan enkelt sätta ihop den själva ;)



Bilden här nedanför är tårtan som Lisa ställde upp med i tävlingen i Göteborg... GRYMT stilren och otroligt vacker...
Ja jag vet.. jag är nog en av hennes största fan... men hon e så jädra grym och jag stendiggar henne som person... ko lugn och jordnära med glimten i ögat :)
Vill ni kika på fler härliga bilder på denna grymma vinterbröllops tårta så klickar ni HÄR

2 kommentarer:

  1. Men du är ju bara helt fantastisk Stina! ♥ Underbara, underbara kvinna! Tack för de otroligt fina orden! Du är ju bara bäst! Kram till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha nå bäst vet jag inte men jag tycker ändå du ska vinna ;)

      Kram

      Radera