söndag 10 juni 2012

Ny kamera



Har ju lovat rätt många att uppdatera bröllopet med massa bilder så det lär ju komma titt som tätt allt eftersom.
Måste säga att min fina fina vän Lotta sminkade mig så fint. Jag ville ju inte vara översminkad på något vis utan se lite lätt å fräsch ut bara :) Och det blev ju alldeles perfekt.
Och jag måste faktiskt slå ett hurr för Mary Kay som Lotta i Skövde har. Min hud gillade verkligen grejerna. Och då är jag inte någon som använder så mycket smink men denna dagen var ju speciell.
Så alla ni som är sugen på Mary Kay, hör av er. Lotta bor i Skövde men är rätt rörlig emellanåt ;) Och hon kommer mer än gärna ner hit till Blekinge.... Ja för då kan jag rå om henne lite :P


Ny kamera har jag åxå fått. Min morgongåva blev en splirrans ny fin cykel och en systemkamera... sakta sakta börjar jag lära mig den, lär väl ta tid men nu kan det bli lite finare och trevligare bilder på bloggen :)




Riktigt roligt att testa de olika funktionerna...




Vad säger man, bilden nedan visar vilken fjantig jakt och familje hund vi har :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar