lördag 17 september 2011

BLOGAWARD





Titta... har fått en blogaward ifrån fina Caroline med sin blogg St Heaven Street, TUSEN TACK gumman! :)

5 frågor var det då som ska besvaras... låt mig se...............

1. Varför började du blogga?

Ja hörrni... dels för att jag är så otroligt slarvig när jag ska skriva recept att jag raffsar ner på en papperslapp å se är den försvunnen, har jag försökt mig på häften så har dom försvunnit... och här fann jag chansen att skriva upp allt och "förvara"

Och sen för att jag började med lite "konst" tårtor och ville se hur jag utvecklades

Och till sist för att jag bor så otroligt långt från mina föräldrar och att jag då kunde ge dom chansen att dreggla lite och titta vad jag pysslade med om dagarna .. och det gör dom ju gladeligen... å typ många fler där borta :) *vinkar*

2. Vilka bloggar följer du?

Naturligtvis följer jag alla i min blogglista... jag kanske inte är så bra att kommentera längre som innan men ni ska veta att jag ALLTID kikar in när jag ser att ni uppdaterat ;)
Sen när jag är uttråkad eller bara sugen på att googla runt så dyker jag även in på andra bloggar, och ibland genom mina bloggvänners listor :)

3. Vilken är din favorit färg?

Lila... en viss brun nyans... svart... hm... dom e nog flera beroende på mitt humör å vad det gäller :)

4. Vilken är din favorit film?

Hm.. den var ju inte enkel... jag har nog haft många under årens lopp.. Ocean Eleven är väl en av dem som jag kommer på nu så här på rak arm..

5. Vilket land/länder skulle du vilja besöka?

Oj jäklar, dom e många... London, New York, Paris, Thailand å diverse härligt varma länder osv..

*************************************************************************

Då kommer detta svåra.. att dela ut till fem bloggare..... jösses... ja vilka ska man välja... ni är ju så många som är så duktiga :)

TOVE med sin fantastiska blogg  Baka baka liten kaka, hon är oerhört duktig och gör så otroligt fina tårtor :)

MILLA med sin blogg Millas surdegar, otroligt härliga surdegsbröd och annat gott som finns på denna blogg :)

HELENA med bloggen Bara en kaka till, med alla härliga bilder och otroligt härliga öländska tips... sån otrolig inspirations källa :)

MARTINA med sin blogg Mat och odla, otroligt mysig blogg från ett frö till en maträtt på tallriken :)

MALIN  som har bloggen Malins mat, kommer från mina hemkrokar... och har en underbar blogg att följa :)

Har ni missat någon av dessa bloggar tycker jag verkligen ni ska kika in hos dom ... härliga flickor allihopa :)

8 kommentarer:

  1. Tack så mycket för berömmet :)

    SvaraRadera
  2. Grattis =) Och kul att få reda på lite mer om dig =)

    SvaraRadera
  3. Tusen tack för awarden, vad glad jag blir! Massor med kramar till fina dig! :-)

    SvaraRadera
  4. Tusen tack Stina!!! Jag älskar din blogg, du är så duktig.. Önskar att jag bodde närmare dig så jag/vi kunde träffas och ha fikaträffar så man fick smaka allt det goda du gör och inte bara sitta vid datorskärmen och dreggla över allt gott du gör!

    Tack igen!!

    Kram Milla

    SvaraRadera
  5. Stort tack för award och fina ord! :)

    SvaraRadera
  6. Kikar bara in helt snabbt för att önska en underbar söndag och tipsa om att jag har en ny tävling på bloggen... http://blog.godaremat.se/template_permalink.asp?id=614

    SvaraRadera