torsdag 5 augusti 2010

Hej på er kära vänner!

Ja nu dyker jag in här en snabbis för att berätta att den nya datorn tickar på underbart fint.. MEN.. nu har vi inget interne. Masten vi går via ligger tyvärr nere och dom vet ännu inte vad felet är och när den kommer igång. Så jag hoppas som vanligt att ni står ut med att vänta på mina uppdateringar... IGEN!

just nu är det mycket skörd av bär osv... syltning saftning och sen har vi dragit igång med det sista på vinden, tapeter ska upp och golv ska läggas :) fullt ös innan skolstart kan jag säga :)

Hoppas ni alla har det bra och hoppas ni orkar vänta på mig ;)

Ta hand om er!


Kram STina

4 kommentarer:

  1. Jag vänta alltid på dig!!
    miss you and your baking ;=)

    SvaraRadera
  2. Vi väntar! :-) Lycka till på vinden, och glöm inte att pausa ofta och äta gott!

    SvaraRadera
  3. Klart att vi väntar, men OJ vad vi saknar dig! Hoppas du kommer tillbaka snart.
    *kram*

    SvaraRadera
  4. Vad roligt Stina att du gillar din nya dator. Klart vi väntar på dig :) ta det lugnt innan skolstarten dock, ni måste ju vila er. :)

    SvaraRadera